V & M

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av V & M (L) - 3 mars 2011 21:20

Nike Celine Johansson :*


Jag vill tacka dig för att dig alltid finns där för mig, ställer upp och om det är något så får jag alltid snacka med dig. När jag är deprimerad eller ledsen så kan jag prata med dig och på 10 minuter så känns det som att jag aldrig mått bättre. Du är en av de bästa vännerna man kan få och jag är så sjukt glad att jag har träfas dig och jag kommer aldrig ångra det. Vi har haft många skratt och har alldeles för många minnen tillsammans. Även om du kanske inte inser det och att du kanske inte fattar det men jag bryr mig så sjukt mke om dig så det finns knappt ord.


Jag älskar dig och tack för att du finns gmn!

Puss O Kram Från Viktoria <3

Av V & M (L) - 3 mars 2011 19:24

Jag sitter här helt glad för att jag har fått en liten stund med att internet funkar och tnkte "Nä jag ska nog och gå in och kanske boka biljetter till en film jag ville se nu på bion" när jag kommer in på hemsidan så visar det sig att man måste va 15 för att få se den! SKIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTT"!!!!!!!!!!!!!!!!! Här å får ni se trailern för den!!!

P.S

Av V & M (L) - 3 mars 2011 18:36

Ni ska fråga i frågelådan om ni deltar i frågetävlingen ;p

Av V & M (L) - 3 mars 2011 18:27

Frågetävling uppe på bloggen!
Alla ni som frågar en fråga på bloggen är med i en utlottning
om ett pris, ni kommer gilla de, HOPPAS JAG!

Frågar ni flera frågor så får ni flera lotter i tävlingen!

Den avlutas idag(tredje mars) klockan halv åtta! :D

Fråga på!

Kram nalleOpuh <3

Sök i bloggen

Presentation


Life's in our ♥'s!

Musik !

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur måste man ligga för att kunna somna?
 På magen
 På ryggen
 Med armarna på olika håll
 Täcket ska vara avsparkat
 På sidan
 Tummen i mun? (A)
 Annat alternativ ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Translation :)


Ovido - Quiz & Flashcards