V & M

Alla inlägg under juli 2011

Av V & M (L) - 26 juli 2011 10:02

Om nån timme så kör vi iväg till Varberg! Ska till min underbara Karin !:))Har klippt mig, igår då!:) Ni ska få bild på de också men nu är jag inne på mobilen så jag kan inte lägga ut här, lägger ut på bdb eller nåt:]Kram Vickan<3

Av V & M (L) - 25 juli 2011 19:09

ne jag sa steeen?yääää

mange komigen nuee,


--------------------------------------------------------------

jaa, detta va Julias första val när jag sa.."Skriv vad du vill!"



Av V & M (L) - 25 juli 2011 10:00

Va i stallet hela dagen igår, hur skönt som helst att bara fokusera på hästen ett tag!
Först gick vi lite med Lansford i hagen i väntan på att vetrinären skulle komma, sedan fick jag springa runt i hagen och visa hur han skrittade & travade.
När vetrinären hadet oss alla papper kunde vi äntligen åka vidare bort mot stallet.
Tog en runda i skogen med Gold (L) och en riktigt lång och skön galopp.
Vi fick skritta av i hagen eftersom att galoppsträckan är sista biten på rundan.

För er som rider, hett tips!: Rid ut med jämna mellanrum och träna inte bara stenhårt hela tiden, det kan ge härliga resultat med lite avspänning då & då!


Lite bilder också :)


   Lansford i hagen :D<3   Gold, jag älskar dig!, Fattar du de?<3   Tjaa, inte finaste bilden...   Här går ju i alla fall han fint!

Av V & M (L) - 24 juli 2011 14:30

Läste ett citat på en blogg, fastnade helt för det!

                "Jag backar bara när jag tar sats"

Ni kanske tänker, haha, vadådå?..
Men vi som förstår, vi tycker om det (:


Kram Vickan

Av V & M (L) - 24 juli 2011 11:18

Vill bara se, om detta inlägget kommer till bloggen, kramVickan!:)

Av V & M (L) - 24 juli 2011 08:33

Varje måndag kommer jag eller Molly att utse veckans blogger.
En blogg lottar vi ut, och en blogg utser vi.
Vill ni vara med i tävlingen så skriver ni att ni är med.
Blir du första, femte, tionde, femtonde (o.s.v) som anmäler sig till tävlingen så får du automatiskt 3 lotter i lotteriet utan att göra något annat.
Om du inte anmäler dig som första, femte o.s.v så kan du få 3 lotter på annat sätt, följ våran blogg på bloglovin, och såklart måste alla kommentera att ni är med så ni inte följer oss och inte har skrivit att ni är med så får ni inte ens en chans i tävlingen (;   Har du frågor om tävlingen kan du ställa dom i kommentaren, på msn, bdb(pm), facebook.
När ni har kommenterat tävlingen och kanske följt oss på bloglovin så är ni automatiskt med i lotteriet och tävlingen där vi utser en bloggvinnare (vi kommer kolla på designen, hur ofta du/ni uppdaterar din/eran blogg.
-----------------------------------------------------------------------


Just det, sedan kommer vi ge tips varje vecka, de kommer slöngas ut i bloggen lite närsomhelst så kolla in lite då och då så kanske du får nytta av nåt utav dem :p
---------------------------------------------------------------------


Nej, men nu måste jag faktiskt sluta skriva för jag måste verkligen äta frukost snart, stallet om en stund så Heejjjdåå!!
Tack så himla mycke för at du läser bloggen, du ja, DU!


Vad väntar du på?, anmäl dig till tävlingen!
DU KANSKE BLIR FÖRST? :D 

Kram Vickan(Y)

Av V & M (L) - 23 juli 2011 16:37

Vi är med i "månadens blogg" tävlingen på Fourormore's blogg!

Hoppas vi vinner, det är ju nåt vi kan behöva..^^

(Y)

Av V & M (L) - 22 juli 2011 23:08

Nu har jag fått upp den nya designen, känns fräshare att blogga nu, vet inte om ränderna är för mycke, vad tycker ni?

---------------------------------------------------------------------------------


Idag har jag softat och laddat för morgondagen. Imorrn ska jag läsa igenom packlistan ordentligt och sedan dra in till stan och fixa lite grejjor som fattas.

Camp in Camp snart, så jag och Molly vi taggar nu! Bye Bye!(yy


P.S Hoppas att ni börjar läsa bloggen nu igen! Bilder kommer det finnas betydligt mer av nu!


Kram Vickan




    

Sök i bloggen

Presentation


Life's in our ♥'s!

Musik !

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur måste man ligga för att kunna somna?
 På magen
 På ryggen
 Med armarna på olika håll
 Täcket ska vara avsparkat
 På sidan
 Tummen i mun? (A)
 Annat alternativ ?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Translation :)


Ovido - Quiz & Flashcards